\ با کدوم یک از افراد مشهور به دنیا اومدین؟!

"فروردين"
خسرو شکيبايي،علي دايي،محمدرضا گلزار،فردين،چارلي چاپلين،مارلون براندو،هیتلر،مهتاب سالاری:))

"ارديبهشت"
رضا عطاران،بهنوش بختياري،فريدون زندي،همايون شجريان،هيتلر،نانسي عجرم،بابامحسنم

"خرداد"
عزت الله انتظامي،امين حيايي،رضا کيانيان،جواد رضويان،عابدزاده،مرلين مونرو.مامان اشرفم

"تير"
هديه تهراني،رضا شفيعي جم،گلشيفته فرهاني،الناز شاکردوست،نيوشا ضيغمي،ژان کوکتو

"مرداد"
علي حاتمي،شقايق فرهاني،امين تارخ،داريوش ارجمند،رضا صادقي،الفرد هيچکاک

"شهريور"
اکبر عبدي،نيکي کريمي،جواد نکونام،بنيامين بهادري،تهمينه ميلاني،سوفيا لورن

"مهر"
سهراب سپهري،مهتاب کرامتي،باران کوثري،عادل فردوسي پور،علي پروين،فردريش نيچه

"ابان"
نيما يوشيج،علي کريمي،شيلا خداداد،مريم حيدرزاده،احسان خواجه اميري،گاندي

"اذر"
ناصر حجازي،بهاره رهنما،علي صادقي،داريوش مهرجويي،داريوش فرهنگ،بتهوون

"دي"
فروغ فرخزاد،ترانه عليدوستي،رامبدجوان،رضا فروتن،ناصر عبداللهي،لويي پاستور

"بهمن"
صادق هدايت،شهاب حسيني،علي نصيريان،عليرضا خمسه،محمود فرشچيان،اديسون،گاليله

"اسفند"
پروين اعتصامي،اندرانيک تيموريان،مرجانه گلچين،رضا شاه،اخوان ثالث



نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت13:16---23 بهمن 1393
من با پروین اینا به دنیا اومدم .شما چی مهتاب جوووووونم..
پاسخ:من فروردینیم عزیزم


sajjad
ساعت2:47---12 شهريور 1393
خدای احساس کیست؟؟؟یک اردیبهشتی
البت همه بنده خدایماااااا احساس داریم
پاسخ:خخخخخخ فقط کمالاته یه فروردینی رو عشق است


shadmehr
ساعت12:42---18 مرداد 1393
سلام ... چیشده چرا بهم سر نمیزنی؟؟؟

پاسخ:اوووووووووووووووووووووووووووو!!!خودتی آقا شادمهر؟؟؟؟!!!!!خوش اومدی:))


MOHAMMAD
ساعت14:53---13 مرداد 1393
من با هیتلر به دنیا اومدم ولی نگران نباش رضا عطاران و بهنوش بختیاری رو هم داریم.
(اردیبهشت)
پاسخ:چاکره اردیبهشتیام بدجور !!خصوصا بابای گله خودم♥♥♥


faeze
ساعت16:42---11 مرداد 1393
من باهيتلر به دنيا اومدم؟؟؟؟؟؟؟؟!
پاسخ:خخخخخخ...وضعیت قرمز!!
هرچی تلاش کردم تو وبت امکان ارسال نظر نبود:((((((((


Negin
ساعت15:58---6 مرداد 1393
خیلی جالب بود
پاسخ:چاکریم ولی نگفتی مال خودتو کدوم ماهی گلم؟؟!


ترلان
ساعت14:12---2 مرداد 1393
مثل کبریت حالتی غریب دارم!!!



انگار که میدانم ساخته شده ام تا بسوزم!!!
پاسخ:چ غمگین.لایک آجی


مجیدشاکری حسین آباد
ساعت11:48---31 تير 1393
اخ جون منم فروردینیم
پاسخ:خخخخخخ درود به شما


mojtaba
ساعت17:21---28 تير 1393
خرداد با اختلاف
به منم سر بزن
پاسخ:رو چشام داداشی


sajjad
ساعت14:42---28 تير 1393
این لایـــــــــــــــــــــــــــ ــــــک فقط به عشق فروردینی ها ... من 27 فروردین
پاسخ:به به.دم شماگرم
ولی5فروردینیا یه چیز دیگن:)))))))))کسی هس عایا؟؟؟؟


love off
ساعت12:05---24 تير 1393
like لایک

به ما هم سر بزنید
پاسخ:فدای شما چشم


m
ساعت17:21---23 تير 1393
ساده بپوش ساده زندگی کن ساده دوست داشته باش زندگی لعنتی اگر کمی بیشتر دوست داشته باشی تمام زندگیت به فنا می رود
پاسخ:دم داداشه گلم گرم^^


vahid
ساعت9:38---20 تير 1393
از دل نوشته های ساده نگذر به یاد داشته باش این دل نوشته را یک دل نوشته است
پاسخ:لایک


مهرنوش
ساعت20:40---19 تير 1393
سهراب سپهری و....
فقط یه مهر ماهیه که می تونه هیچ کینه ای رو تو دلش نگه نداره…
فقط یه مهر ماهیه که می تونه جوش بیاره…قاطی کنه…
بعد هم با دل و قلب پاکش بیاد بگه قهری? حرف که میزنی?!!!!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اکثر ♥ متولدین ماه مــــهــــــر ♥ از يک چيـــــــز مشترک رنج مي برند ….
و آن عدم درک درونيـــات وجـــودی آنها از طرف ديگران است !
… کمتـــــر کسي ميتوانــــد بفهمـــد در درون آنهــــا چه ميگــــذرد !!
به سلامتي خــــودمون که کمتـــر درکــــــ ميـشيم…

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

(بعله دیگه مااینجوریاییم)





پاسخ:دم شما گرم:)


ترلان
ساعت16:13---19 تير 1393

این روز ها خودمو مشغول میکنم

تا فراموش کنم فراموش شدنم را...


پاسخ:لایک


فاطمه
ساعت13:56---19 تير 1393
اعتماد به نفست رو عشق است اجی...
پاسخ:خخخخ.قربان شما:)


محمد
ساعت5:46---19 تير 1393
من هيتلريم ولي نفهميدم فروردين مث خودم يا ارديبهشتيه هههههههههههههااااااااااااااااا .....

راستي بازم به وبم سر بزن خاستي ميتوني بلينكيم بعد خبر بدي من بلينكم كه به وبت سر بزنم (هميشه)
پاسخ:لینکی داداش


m
ساعت14:59---17 تير 1393
من از زندگي چه ميخواهم جز يه لبخند.جز يه هم رنگ .جز يه دوست ...سخت است
پاسخ:سخت است...لایک داداشه گلم


m
ساعت14:57---17 تير 1393
ميگويي گوسفندانم همانندگرگ شده اند....خنده دارد...
انسان هاي اطرافم مدتيست روي گرگ را هم كم كرده اند....

پاسخ:زیبا بود.سپاس


atefeh
ساعت10:31---17 تير 1393
ﺩﺭﻭﻥ ﻣﻦ.. ﻣﻨﯽ ﺍﺳﺖ
ﮐﻪ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺑﺮ ﻟﺐ ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﺩ...
ﺩﻭﺩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺑﺎ ﺭﻓﺘﻦ ﻫﺎ...
ﺩﺭﻭﻥ ﻣﻦ ﺑﺎﻭﺭﯾﺴﺖ
ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺁﺗﺶ ﻣﯽ ﮐﺸﺪ ....
ﺟﻬﻨﻢ ﺑﺎ ﺭﻭﯾﺎﯾﻢ ﺳﺮﺩ ﻣﯿﺸﻮﺩ!...
ﺩﺭﻭﻥ ﻣﻦ ﺍﻓﮑﺎﺭﯼ ﻣﻮﺝ ﻣﯽ ﺯﻧﺪ
ﮐﻪ ﻣﺪﺍﻡ
ﻃﻨﺎﺏ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺑﺮ ﮔﺮﺩﻧﻢ....
ﭼﻬﺎﺭ ﭘﺎﯾﻪ ﺍﯼ ﻧﯿﺴﺖ...
ﻣﻦ ﺍﺯ ﺍﺭﺗﻔﺎﻉ ﺭﻭﯾﺎﻫﺎﯾﻢ ﺳﻘﻮﻁ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ !!!!...
پاسخ:.....♥.......


نازنین
ساعت23:08---16 تير 1393
با سهراب سپهری و عادل فروسی پور و...
پاسخ:خخخخخخخوعجب افتخاری:)


shadmehr
ساعت20:00---16 تير 1393
میدونم براچی اینارو نوشتی اشکال نداره...یه جوری میگی بزرگتری انگار80سالمه مد نظرت باشه فقط2سال و اندی ازت بزرگترم... خوشم نمیاد از اون فکرای خاک بر سری میکنی هاااا
پاسخ:خوبی آقا شادمهر؟؟!!!ینی چی؟!!منه مظلوم که سرم تو کاره خودمه!به شما چیکا دارم داداشه من؟؟!!


ترلان
ساعت9:57---16 تير 1393
تا حالا به اين فكر كردي با اينكه سگ به وفاداري معروفه اما چرا ميگن مثل سگ پشيمون ميشي؟؟؟
چون ته وفاداري پشيمونيه...
پاسخ:نه جدی نگیرش آبجی کلا سگ همه جا معروفه مثلا میگن یارو مث سگ دروغ میگه!یا میگن یارو عجب توله سگیه!!خخخخخخ اصن یه وضعیتیه...


mهی بابا
ساعت19:34---14 تير 1393
شاه اخوان ثالث
پاسخ:اسفندی؟لایک


mهی بابا
ساعت19:33---14 تير 1393
یه خوبیه ماه رمضون اینه که میفهمی 80درصد از ادمای دوروبرت بیماری معده یا روده دارن..!!
پاسخ:خخخخخخ.اینم از مزیت های این ماهه چ میشه کرد:)


maryami
ساعت15:37---14 تير 1393
فقط مهر
پاسخ:لایک


shadmehr
ساعت15:07---14 تير 1393
دیدی گفتم دوسم داری وعاشقمی و نظرم برات خیلی مهم بوده....ما چاکرتیم
پاسخ:خجالت بکش دیگه داداشه من!دوست دارمو عاشقتم کجاس؟؟؟من به شما احترام بزرگتریتو میذارم شما فکرای خاک برسری میکنی؟؟؟؟


vahid
ساعت9:02---14 تير 1393
نه از قایق نه از قایق می نویسم،نه از زخم شقایق می نویسم..
به یاد لحظه های با تو بودن...به یاد آن دقایق می نویسم
پاسخ:ممنون داداشی


Ali perspolisi
ساعت15:46---13 تير 1393
khordad ------ akh joooon javad razaviyan --abedzade
پاسخ:خخخخخخخ


Rooze19
ساعت15:42---13 تير 1393
دلتنگم و دیدار تو درمان من است
بی رنگ رخت زمانه زندان من است
و
پاسخ:لایک لایک


بهنام
ساعت13:36---13 تير 1393

تو چشمای پر از اشکم به دنبال چی میگردی؟
منو بازیچه ی دست هوسهای خودت کردی
میگفتی مال هم میشیم یه روزی تو ابدا” ما
اما تو از اینجا داری میری بدون من خودت تنها
همش تقصیر قلبم بود که از دنیا تورو میخواست
داری میری برای من همین جا اخر دنیاست
همش تقصیر قلبم بود که از دنیا تورو میخواست
داری میری برای من همین جا اخر دنیاست

تموم آرزو های منو کشتی با بی رحمی
تو از عاشق شدن حتی یه خط شعرم نمیفهمی
خیانت کردی بی احساس یکی رو تو دلت داشتی
که عمری عشقمو پای یه حس ساده میزاشتی
همش تقصیر قلبم بود که از دنیا تورو میخواست
داری میری برای من همین جا اخر دنیاست
همش تقصیر قلبم بود که از دنیا تورو میخواست
داری میری برای من همین جا اخر دنیاست
پاسخ:خیلی قشنگ بود بسی حالیدیم.چه خوب میشد اگ شاعرشم میگفتی داداشی:)


مهران
ساعت5:38---13 تير 1393
خــــداونـــدا !
دســـتهــایم خــالیـــست و دلــم غــرق در آرزو هـــا . . .
یـــا به قـــدرت بیکـــرانت دســـتانــم را تــوانــا گــردان!
یـــا دلــم را از آرزو هـــای دســت نیـافتــی خــالی کن

نماز روزه هات قبول مهتاب گلی
پاسخ:مر30 داداشی همچنین... ایشالا به ارزوهای زیبات برسی داداشی طبق گفته ی حضرت رضا:خدا لحظه ی افطار به ما قول داده ک حتما حتما یه ارزومونم ک شده براورده کنه ینی30شب و30دعای مستجاب:)))) افطارتون پرازدعا....


shadmehr
ساعت23:15---12 تير 1393
حالا نمیخاد کلاس بذاری...دوس داشتن که عیب نیست.....
پاسخ:ندانستن عیب است:))))))
پاسخ:ببخش داداشی اگ اونبار تند رفتم به احترامت تو فکرشم قالبمو عوض کنم


shadmehr
ساعت15:07---12 تير 1393
سلام عزیزم...خوبی...چن وقت نبودم دلم خیلی برات تنگ شده بود خانمی...اینجا چقد تغییر کرده....چون میدونم خیلی دوسم داری و عاشقم شدی ونظرم خیلی برات مهمه باید بگم قالب قبلی خوشگل تر بود
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخ چ خوش خیالی اقاشادمهر خخخخخخخخخخخخخخخ
راستی اقا شادمهر سلیقت درسته توحلقم!!همه بهم تبریک گفتن جنابعالی ضدحال زدی خخخخخخخخخخ


علیرضا
ساعت14:45---12 تير 1393
اجی اپم خوشحال میشم سر بزنی

خوشحال شو:))


Rooze19
ساعت14:32---12 تير 1393

پاسخ:خخخ فدات:*


parisa
ساعت12:52---12 تير 1393
UPДм
___ UPДм
_____ UPДм
________ UPДм
____________ UPДм
________________ UPДм
____________________ UPДм
________________________ UPДм
____________________________ UPДм
____________________________ UPДм
________________________ UPДм
____________________ UPДм
________________ UPДм
____________ UPДм
________ UPДм
_____ UPДм
___ UPДм
__ UPДм
__ UPДм
___ UPДм
_____ UPДм
________ UPДм
____________ UPДм
________________ UPДм
____________________ UPДм
________________________ UPДм

پاسخ:اومدم


parisa
ساعت12:52---12 تير 1393
میدانم دیگر برای من نیستی اما دلی که با تو باشد این حرفها را نمی فهمد. . .(!)
پاسخ:لایک


parisa
ساعت12:51---12 تير 1393
قدم ...مغرورم ...حرف حرف خودمه ...لجبازم ..
خوب طبیعیه من دی ماهیم


پاسخ:خخخخخخخخخ.باریک ب تو آبجی


parisa
ساعت12:50---12 تير 1393
تو با من تموم کردی. . .
من هم بی تو. . .(!)
پاسخ:بدون شرح


حامد
ساعت10:05---12 تير 1393

سلام پست جالبی بود.من تیر به دنیا اومدم خخخخخخخ خوشگلا تیر به دنیا میان
پاسخ:خخخخخخخخخخ کوتوله هاهم متولد همین ماهن:)البته بلانسبت شما



saeedsingle
ساعت9:56---12 تير 1393
خخخخخخخ
خودمم در این اندیشه ام
من امتحان الهی برا بابا مامانمم

پاسخ:بدون شرح..


Fàryad
ساعت2:38---12 تير 1393
هه که فروردينيا تو رگاشون خون نيست معرفته عشقه صداقته...!!!يعنى مايى که خردادى هستيم بى معرفتيم! عشق سرمون نميشه بازيگريم!صداقت بينمون مرده با دروغ ساخته شديم مهتاب؟!!هه از شما چنين انتظارى نميرفت يه نگاه به خودتون بندازين ببينين چى تو وجودتونه که بهش مى نازين...
پاسخ:چرا بهت برمیخوره آقا احسان!!؟خردادیا هم خیلی گلن...من ک ب کسی توهین نکردم:(


Rooze19
ساعت19:55---11 تير 1393
لایییییییییییییییییییییییییییی ییییییییک خوشکلم
پاسخ:لایک ب خودت گلم:)


مهرنوش
ساعت17:50---11 تير 1393
سلااام مهتاب جووووون.......خوبی...؟؟؟ کلک قالب قشنگی گذاشتیاااااا.......تونسی ی سر بزن بهم .....مطلب جدید گذاشم آجی: D
پاسخ:فداتشم مهری جونم اومدم


saeedsingle
ساعت16:14---11 تير 1393

زیبا بود
لایک خردادیـــــــااااااا

پاسخ:خرداد؟!!خخخخخخ فصل امتحانا:) لایک



arash
ساعت15:30---11 تير 1393
سلام به به قالب جدید مبارک , عنوان جدید مبارک
وبت تک شده تک
ما که تیرماهی هستیم و عااااااااااطفی و احساسی
پاسخ:اوا عاطفی اوا احساسی!مر30داداشی دمم گرم:))


گیتی
ساعت14:39---11 تير 1393
دوست وهم دم عزیزم من راببخشم این نت لعنتی گاه گاهی بالج می کند ببخش اگربی خداحافظی ترکت کردم این رابدان مابی معرفط نیستیم عزیزدل برادردوست دارتو گیتی جان دل دوعالم
پاسخ:ها؟جان؟بله؟چخبره؟میخای ترکم کنی گیتی؟چی میگی؟من نمیفهمم!


Rooze19
ساعت14:38---11 تير 1393
فروردینیا گلن اما من دی ماهی هستم خخ
پاسخ:خخخخخخخ خیلی گرمی ک آبجی خیال میکردم شهریورومردادی خخخخخخخخخخ


گیتی
ساعت13:12---11 تير 1393
اوا سطح فکری بالا جوابای نمونه اومده بروتوسایت تیزهوشان فک کنم همین ساته
درمورداسمم شوی کردم کی جرات داره به وب شماگیربده
پاسخ:ع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چ خبرای داااغی داری گیتی جون مر30 فدات منم شوخیدم بات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, | 18:36 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |